VRÁCENÍ ZBOŽÍ

Reklamační řád

Reklamace

Pokud nejste s produktem spokojeni z důvodů nekvalitního zpracování, je velmi důležité, abyste nám to dali vědět. Za prvé je v našem největším zájmu, abyste s našim produktem byli spokojeni a za druhé, bez vaší zpětné vazby se jen stěží můžeme zlepšovat. Jste to právě vy, kdo nám pomáhá vytvářet kvalitní merchandise. To ovšem neznamená, že na 100% vašich reklamací odpovíme pozitivně. Ne každý problém s produktem je vadou výroby.

Reklamaci vyřídíme do 30 dnů od obdržení produktu. Pokud bude reklamace výrobku uznána, vrátíme peníze včetně poštovného zpět na váš bankovní účet spojený s kartou, která byla užita při placení.

 

Vrácení zboží a odstoupení od smlouvy

Nesedí vám velikost nebo jste někomu koupili dárek a nelíbí se mu? Nevadí. Ze zákona máte možnost zboží vrátit do 14 dnů od obdržení zásilky bez udání důvodu. Nejdříve nám prosím zašlete email s číslem objednávky a jménem na email info@breakart.cz s předmětem VRÁCENÍ + číslo objednávky. Poté zboží zašlete na adresu: Break Art production s.r.o., Slepá I 204/7, Lhotka, 142 00 Praha. Do balíčku nám vždy přidejte průvodní dopis s číslem vaší objednávky a jménem.

Vracíme pouze peníze za zboží, nikoli za poštovné. Poštovné od vás k nám hradíte vždy vy. Peníze vám připíšeme zpět stejným způsobem a na stejný účet spojený s kartou, která byla zadána při platbě, do 14 dnů od obdržení zásilky. Můžete se také stavit osobně v naší kanceláři na stejné adrese a to od pondělí do pátku v době 12:00-17:00.

V případě výměny zboží je nutné nejdříve první objednávku vrátit/stornovat a druhou pak znovu objednat.





Complaints Procedure

Complaints

 If you are dissatisfied with the product due to poor quality, it is crucial to inform us. Firstly, it is in our best interest that you are satisfied with our product, and secondly, without your feedback, it is challenging for us to improve. It is you who helps us create quality merchandise. However, this does not imply that we will respond positively to 100% of your complaints. Not every product issue is a manufacturing defect.

We will address the complaint within 30 days of receiving the product. If the product complaint is acknowledged, we will refund the money, including postage, to your bank account associated with the card used for payment.

Return of Goods and Contract Withdrawal Does the size not fit, or did you buy a gift for someone who doesn't like it? No problem. By law, you have the option to return the goods within 14 days of receiving the shipment without stating a reason. Please send us an email with the order number and name to info@breakart.cz with the subject RETURN + order number. Then, send the goods to the address: Break Art production s.r.o., Slepá I 204/7, Lhotka, 142 00 Prague. Always include a cover letter with your order number and name in the package.

We only refund the money for the goods, not the postage. You are responsible for the postage from you to us. We will credit the money back to you in the same way and to the same account associated with the card used for payment, within 14 days of receiving the shipment. You can also visit our office in person at the same address from Monday to Friday between 12:00 and 17:00.

In the case of exchanging goods, it is necessary to first return/cancel the initial order and then place a new order.